martes, 21 de junio de 2011

Divina Malgosia


Llevo unos días un poco ocupada y por eso no he podido actualizar ni contestar a los comentarios, pero os dejo con una editorial de Vogue de este mes con Malgosia Bela estupenda y maravillosa que en alguna foto me ha recordado a Anna Dello Russo ¿me estaré volviendo loca?
Mañana espero poder actualizar con un post de mis últimas compras ;)

I've been a little busy few days and so I could not update or reply to comments, but I leave you with an editorial in Vogue this month with Malgosia Bela great and wonderful, on some photos reminded me Anna Dello Russo will I'm going crazy?
Tomorrow I hope to update with a post of my recent purchases ;)



16 comentarios:

Holly Haze dijo...

me encanta tu blog :)

Costin M dijo...

oh, wow. these photos are so amazing! Especially the black&white ones, B&W photography is so expressive.

Costin M.

Fashion Cappuccino dijo...

Looking at these photos made me feel so happy! I love the model's energy! xoxoxoo

Jane dijo...

This picture is totally sublime ;)

KROL dijo...

esperamos tu nuevo post de comprisss!
muaaaaaak wapa

Marta Martins dijo...

AMAZING !

Ænne dijo...

that dress is soo great!!!!

Kisses Anne

http://annenobody.blogspot.com/

Farola de Rozas dijo...

Preciso el blog.Besitos.

istimeofus dijo...

precioso el vestido, me encanta :)

xxx!

Clara Turbay dijo...

I like so much your blog, i hope you can check out mine.
http://paquetevistasbien.blogspot.com

Unknown dijo...

So gorgeous!!
Love the sparkles and sequins.

xStace
TEE&FAME

Mom Fashion World dijo...

Wow, this awesome!
I like your blog as well.

Cared in following blogs via GFC?
Check out my blog, let me know if you like it, maybe
we can follow each other. Looking forward to see you there. Thanks!

http://www.momfashionworld.blogspot.com/

Ladydrama dijo...

LOVE IT!

Yaja Rodríguez dijo...

Precioso, no hay palabras, aunque viendo tu ultima actualización esto ya fue, excelente y hermosas fotos, están que enamoran y una que otra cosa me gustaría tener de aquí, ja,ja me gusto tu blog y ya me hice seguidora, espero leer noticias prontas de ti...un beso

Yaja

femaleprint dijo...

Que de cositas chulas nos enseñas! Nos encanta tu blog aprendemos y nos tienes imformadas de las novedades!

TE SEGUIMOS!!

www.femaleprint.com

Unknown dijo...

such gorgeous photos!

x x